Celé pondělí meteorologové vyhrožovali, jak prý to sváteční úterý bude zakaboněné a deštivé a že je tedy záhodno nevylézat z teplých peřin. Jsem velmi rád, že se naši meteorologové občas spletou, neboť jsem byl jeden z tisíců, kteří včera navštívili první den hudebního festivalu Brněnský Majáles 2007. Místo zakaboněné oblohy nás kolem poledne přivítalo polojasné nebe, čerstvý západní vítr, který by probudil i nebožtíka po několika vystoupeních skupiny Skyline či Oomph! a překrásná zelená plocha brněnského Starého letiště. Ačkoliv byly poryvy větru občas silné, nějaký ten drobný deštík k nám přinesly až v nočních hodinách, čili lze bez nadsázky říci, že "Den D" se povedl na 99 procent.
Jak jsem již nakousnul v předchozím článku, zatímco většina rodin přinejmenším u nás na Moravě trávila nedělní čas ve vyhřáté vaně, či u televizoru, kde běžel houževnatý hokejový zápas, my jsem vyrazili na již dlouho plánovaný hon na turistické známky v okolí. Zklamali nás v Ořechově, kde sice nedávno proběhla známá rekonstrukce bojů z druhé světové války, leč brána vojenského muzea byla zamčena poměrně silným řetězem, se kterým si neporadila ani pilka mého reklamního nožíku z České spořitelny. To o kousek dál v Dolních Kounicích nás do ubrečeného dne již vřele pozdravila romantická ruina husity vypáleného kláštera Rosa Coeli.
Ačkoliv nedělní počasí nepřálo snad nikomu, kdo by měl potěšile v plánu vyrazit do širých luk a hájů, my tak přesto udělali a po poměrně dlouhé době vyjeli na lup turistických známek. Znáte turistické známky? Pokud snad občas vytáhnete paty z domu ven za nějakou tou památkou či přírodním lákadlem, zajisté ty dřevěná kolečka znáte. Seženete je dnes opravdu téměř na jakékoliv atrakci a jejich registr již dokonce eviduje i mapový server mapy.cz. Někdo si tak odveze ze zámku, hradu, či horské chaty pohled a někdo turistickou známku, která mu bude originálním způsobem připomínat jeho návštěvu. Stejný důvod žene ve své známkochtivosti i mě.
Hledal jsem tak ve své notně tlusté složce z tvrdého papíru jakýsi PIN či snad heslo do e-bankingu Česke Spořitelny, když tu mi z kupy nejrůznějších vysvědčení a bezcenných osvědčení vypadla žlutá brožura, kterou jsem několik posledních let urputně hledal. To je už panečku doba! Inu to jsme ve druhém ročníku gymnázia vyrazili do Terezína, kde proběhlo setkání studentů z nejrůznějších končin Evropy.
Upřímně řečeno, nemám rád otravnou reklamu. Nemám ji rád ve své poštovní schránce, nemám ji rád v novinách a nemám ji rád ani na svých oblíbených WWW stránkách. Proč ji nemám rád? Vždyť jsem na to již odpověděl! Protože je otravná. Reklamu na svůj web dáváme proto, aby nám něco vydělal. Čím více však na svůj web takových reklam dáme, tím se stane méně přehledným, méně konzistentním a více adware než dříve. My návštěvníci jsme pak znechuceni. U velkých WWW projektů s tím nic nenaděláme. Jejich návštěvnost je obdivuhodná a tento luxus nepříjemností pro běžného čtenáře si mohou dovolit. Příkladem budiž například takový domácí iDnes.cz, na jehož layoutu je textové i grafické reklamy požehnaně. Trošku jinou reklamou je reklama kontextová.
První máj byl plný událostí. Můj první máj byl tentokráte narozdíl od roku minulého symbolem úklidu, havárie elektrické zásuvky a sledování ČT24. Tak to jen tak stručně okomentuju.
Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 Další